3 Workshops ‘Personal Branding’ bij Flox Ondernemershuis

Laetitia Bolmers, marketeer, en Hans Arentsen, sales manager, van Floxlid MijnKennis verzorgen in mei en juni een cyclus van drie workshops over het thema Personal Branding.

Welke personal branding past bij jou en jouw bedrijf?
Wat maakt jou en jouw bedrijf uniek. Welke kwaliteiten, passies en ambities laat je zien? Wat is jouw  ‘verpakking’, maar ben je ook echt en authentiek? Draag je helder uit wie jij bent en waar jij goed in bent, zodat mensen weten waar ze jou voor kunnen vragen? En vooral ook waarvoor niet. Alleen als je je onderscheidt van de rest, ga je opvallen. Daarbij hoort nadenken over hoe je jezelf wilt presenteren.

Hoe pak je dit aan?
Het belangrijkste is dat je bij deze onderwerpen stilstaat. Waarschijnlijk is jouw dagelijkse praktijk dat je van de ene activiteit in de andere valt en dat je onvoldoende tijd neemt om over jouw brand na te denken. In drie workshops ga je na een korte uitleg vooral zelf aan de slag aan de hand van prikkelende vragen, waardoor je een helder beeld krijgt van wat jouw merk inhoudt. Je maakt een keuze voor jouw ideale communicatiekanalen en in de laatste workshop werk je in ieder geval 1 concrete marketingactie uit die je direct kunt starten.

Workshop 1 – woensdag 26 mei van 15.30 tot 17.00 uur

  • Wie ben ik en wat maakt mijn dienst/product  uniek? Wie zijn mijn ideale klanten?

Wat levert het op? Na deze workshop weet je welk product of dienst centraal staat en heb je voor jezelf omschreven wie jouw ideale klant is.

Workshop 2 – woensdag 9 juni van 15.30 tot 17.00 uur

  • Marketing social media. Welke keuzes maak jij? Wat past bij jou, jouw brand/bedrijf en bij jouw   

     ideale klant? 

Wat levert het op? Na deze workshop heb je meer inzicht in de communicatiekanalen die bij jou passen en wat jouw kernboodschappen voor jouw ideale klant zijn.

Workshop 3 – woensdag 30 juni van 15.30 tot 17.00 uur

  • Hoe vind ik klanten? Criteria: haalbaar, simpel, betaalbaar, effectief.

Wat levert het op? Je werkt minimaal 1 marketingactie gericht op jouw ideale klant uit.

Voor wie?

Ondernemers die (hernieuwd) willen nadenken over de positionering van hun bedrijf en hier concrete stappen in willen zetten.

Wat?

Kleinschalige workshops met een beperkt aantal deelnemers. Een interactief programma met uitleg en voorbeelden waarbij je nadrukkelijk ook met de positionering van je eigen bedrijf aan de slag gaat.

MijnKennis

Laetitia Bolmers en Hans Arentsen vertegenwoordiger MijnKennis.

MijnKennis … ontzorgt de ondernemer. Mijn Kennis heeft alle specialisten onder één dak die zorgen voor een soepele bedrijfsvoering waar je nauwelijks omkijken naar hebt. Denk daarbij aan salarisafhandeling, pensioenen, verzekeringen, arbo en natuurlijk ook online administratie en juridisch advies. Alle zaken naadloos op elkaar afgestemd!

Programma

Op bovengenoemde 3 data ziet het programma er als volgt uit:

15.30 uur            inloop met koffie en thee

15.45 uur            start programma

17.00 uur            napraten / netwerken

17.30 uur            afsluiting

Waar?

Flox Ondernemershuis, Terborgseweg 20 7005 BA Doetinchem

Geef je op!

Je kunt je aanmelden voor de gehele cyclus van 3 workshops. Deelname aan één van de workshops is echter ook mogelijk. Ben je erbij? Geef je dan snel op, want vol is echt vol!

Kennismaken met Flox Ondernemershuis?

Wij laten je graag rondkijken.
Meld je aan voor een gratis proefperiode of een netwerkbijeenkomst.